dinsdag 4 november 2014

Lampje, kussen en oude dekens

Al vele malen zag ik gehaakte en gebreide lampenkapjes langskomen. Toch maar eens naar de kringloop gegaan en een lampje opgehaald. Zo'n heerlijk jaren 70 ding!

Het kapje heb ik er gewoon op laten zitten en er een oudroze hoesje om heen gebreid met kabelpatroontje. Even puzzelen om goed uit te komen in het rond.



Daarna ook nog maar een bijpassend kussen gemaakt. De achterkant van een brocante rozenstof.
Het kussen is intussen verkocht en het lampje nog niet. Een nieuwe kussen staat al weer op de pennen!




Ook ben ik bezig geweest met oude dekens. Van die mooie uit grootmoederstijd. (Dus heb je er nog liggen en doe je er niets mee en woon je in de buurt? Ik haal ze graag op!)
Ik heb er omslagen van gemaakt voor om een agenda. Een gewone a-5 agenda, zodat deze volgend jaar voor een nieuw exemplaar is te vervangen. Zo heb je meerdere jaren een leuke agenda!




De agenda's staan nu ook in mijn gloednieuwe webshop. Zin om die eens te bekijken? www.littlethings-shop.nl. Er is maanden lang hard aan gewerkt en ik ben heel blij met de hulp van mijn tweede zoon. Hij heeft de eerste opzet gedaan, waarna ik verder zelf aan de slag kon. En nu helpt hij nog steeds met de 'kinderziektes' die er nog inzittten. Maar ik ben al supertrots op het resultaat!!

Verder ben ik druk met de voorbereidingen voor de Winterfair in Warffum op 22 november a.s. van 13.00 tot 17.30 uur waar ik met mijn webshop ook een stand heb.







4 opmerkingen:

  1. Lovely creations !
    Have a nice day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lampekapje en kussen zijn echt supermooi! Ook de omslagen voor de agenda's zijn echt wel knap bedacht! Je zal je handen nu wel vol hebben met de winterfair.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Leuk idee ook om van oude dekens agendahoesjes te maken. Vooral de onderste vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen heb je weer gemaakt Yvonne.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!