zondag 8 juni 2014

Van sleutels, kruisjes en veel meer

En zo zijn we een hele maand verder. Niet dat er niets gemaakt wordt, integendeel! Maar ik merk toch dat ik de laatste tijd veel aktiever ben op mijn pagina op facebook (klik en like!). Daar kom ik ook steeds meer medebloggers tegen. Het verschuift een beetje ...

Maar ik zal het goed maken!

Ik maakte sleutels naar het patroon uit het boekje Haken in Stijl van José Bianca. Dit keer maakte ik ze in nostalgische kleuren en met een stoer vlastouwtje er aan.



De reacties op facebook waren leuk. Veel mensen zeiden: wat een leuke kruisjes!! Maar het zijn sleutels ... Een vriendin van de kerk bestelde een setje, maar wilde dan echte kruisjes. Die heb ik voor haar gemaakt. Het enige verschil is het uiteinde onderaan, want aan een kruisje zit geen schoot ....


De afgelopen weken heb ik twee markten gehad. Eentje was bij ons in de straat. Geweldig! En druk! En wat ideaal als je zo de spullen vanauit huis naar de kraam kunt brengen.


Veel leuke reacties gehad en leuk verkocht!
Vorige week ook nog een Crea-fair in Delfzijl, maar die was helaas niet zo geslaagd. Het was heel mooi weer en het was binnen. Er zijn maar weinig mensen geweest. Beetje jammer ...

Voor deze markten maakte ik nog wat dingen. O.a. deze gehaakte oorbellen (klik voor patroon). Ze zijn nog niet verkocht. Het is wel een snel klusje, want ze zijn in een paar minuten gehaakt.



En de placemats van Arne en Carlos, helemaal in het wit. Leuk om tussen het haken door weer eens te breien, al zijn de bloemen wel weer gehaakt.



En nog een paar setjes fotolijstjes, altijd leuk!



Mijn aktie voor De Voedselbank in mijn webshop is nu afgelopen. Het heeft € 375,00 opgebracht. Dat is toch heel mooi! Nu is de aktie voor Forza4Sam (klik).

De drukte is nu eerst voorbij. Nu eerst maar eens mijn werkkamertje opruimen de komende week, want het lijkt wel of daar een bom is ontploft. En dan langzaam aan toe werken naar de braderie eind augustus in Appingedam. Dat duurt gelukkig nog even. 

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige "little things" heb je weer gemaakt! Heel fijntjes gehaakt, super!
    Jammer dat de 2e markt niet geslaagd was, volgende keer beter.
    Fantastisch bedrag heb je al bij elkaar gebracht, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ben jij druk geweest en wat een mooi bedrag heb je binnengekregen!
    Jammer dat er meer op FB wordt geplaatst dan op de blogs. Ik vind het zo leuk om blogs te volgen...
    Fijn om in ieder geval van jou weer een berichtje te lezen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely creations !!!!
    Have a great week !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes had je en heb je nog om te verkopen! En je hebt een mooi bedrag eraan overgehouden! Jammer dat er zoveel op facebook verschijnt en niet op blogs, blogs vind ik veel leuker!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste,
    ik ben opzoek naar het haakpatroon van de kruisjes.
    Zou het mogelijk zijn om deze te kunnen bemachtigen?
    Hoe kan ik het ook nog aanpassen om er een volledige paternoster van te maken?
    groetjess Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!