zondag 15 juni 2014

Hoesje en sleutelhanger

Na de reacties op mijn vorige blog, nu toch sneller weer een blogje. Uiteraard is het leuker om blogjes te lezen dan facebook. Maar facebook gebruik ik dan ook vooral om reclame te maken voor mijn webshop  en daar gebruik ik dit blog niet voor.

Ik maakte een nieuw hoesje voor mijn mobiel. Ik had er nog steeds het gewone leren hoesje om dat nog van mijn man was geweest. Nu tijd voor een eigen hoesje.


Ook nog een bijpassende sleutelhanger voor aan mijn nieuwe tas.


Het idee van het telefoonhoesje komt van het blog van anabeliahandmade en een hoop fantasie om het in de goede vorm en maat te krijgen. En ook de doily werd te groot en heb ik uiteindelijk zelf verzonnen.

De bloem van de sleutelhanger is een patroon van drops (klik) en de sliertjes maakte ik door een aantal lossen te haken, dan keren en in elke losse 2 stokjes haken. Een paar lossen aan het uiteinde haken en vastzetten tot een ring.

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleurencombinaties!
    Die sliertjes doen het ook leuk bij zo'n tashanger.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely creations !!!!
    Have a great week !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ik ben altijd geneigd een bloem ergens op een voorkant te maken maar dit laat zien dat het juist heel bijzonder is om het op de zijkant te zetten. Een leuk geheel ook met die sleutelhanger, die maakt de tas weer erg levendig.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!