woensdag 7 mei 2014

Servet

Met het opruimen van een kast boven vond ik mijn damasten tafellaken. Wist niet eens dat ik die nog had. Hij past ook nergens meer op tafel, maar is wel mooi als ondergrond van mijn spullen op een markt e.d.
Ook vond ik één servet. Rara, waar zijn de anderen? Het zijn er toch ooit zes geweest. Afin, ik had er nog één en daar kon ik wel wat mee.

Ik maakte van deze servet deze 2 harten hangers. Met wat lint van de Action was het zo klaar en een leuk resultaat.


Ik had in de lapjeskast nog een grijze stof met ingeweven motief liggen wat ook wel wat op damast leek. Daarvan maakte ik een 2e setje. Wederom versierd met lintjes van de Action.


Er bleven nog een paar kleine stukjes van het servet over. Daar maakte ik nog 2 speldenkussenpotjes van.



En zo heeft het hele servet een tweede leven gekregen.
Allemaal leuk om mee te nemen naar de Dieverdoatsiedag in Uithuizermeeden op zaterdag 17 mei a.s., waar ik ook met een kraampje sta. Ideaal het is bij ons in de straat...



5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Zulke spulletjes zijn vast zo verkocht. Succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo toch je spulletjes nog te gebruiken zonder het allemaal weg te hoeven gooien.
    Leuk zo'n markt. Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om op deze manier je spullen te hergebruiken.
    Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je heel knap gedaan! Je servet heeft zo een tweede leven gekregen in allemaal mooie spulletjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die hartjes, zo mooi!!!!
    Je kan maandag weer komen linken op de wekelijkse link your stuff op ikblogjijblogt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!