woensdag 26 maart 2014

Maandverbandetui

Vele luieretuis heb ik al gemaakt. Nu kreeg ik de tip om ook eens maandverbandetuis te maken. Een patroon kon ik niet echt vinden. Ben zelf bezig gegaan.



Deze is gemaakt van een 'afgedankte' spijkerbroek. Leuk met een gehaakt bloemetje in de kleuren van de vrolijke voeringstof.




Det tweede is gemaakt van restanten van een spijkershirt van mijn man. Ik heb er een bloem op genaaid, geknipt uit de stof van de voering. Even een knoopje er opgezet voor wat meer kleur.



De laatste is gemaakt van wederom de 'afgedankte' spijkerbroek en een theedoek.

Al met al weer leuke dingetjes, die een plekje hebben gevonden in mijn webshop.

Vorige week heb ik mezelf een tweedehands naaimachine kado gedaan. Het is een oudje, gekocht via marktplaats. Maar wel een oerdegelijke Husqvarna ... 
Vanmorgen lekker aan het uitproberen geweest. Wauw wat kan deze veel! 




Vanmiddag eens bezig met het echte werk en kijken of hij dan ook zo goed bevalt! Ik ben er in ieder geval al heel blij mee.

3 opmerkingen:

  1. Leuk die etuitjes, knap gemaakt! Goede aankoop gedaan met die naaimachine!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig en ze zien er nog leuk uit ook! Zo heb ik al jaren een zelfgemaakt (heel klein) etuitje waar 4 tampons in passen, heel fijn om altijd in je tas te hebben voor het geval dat.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!